CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, May 8, 2010

kan ku bilang kalau

paper maf td suck ! macam ada possibilty nak merepeat je sem depan T_T wuuu
sume orang dah blk tinggal ak,miss f,miss w and miss s je kat umah nie...
dijadikan cerita tadi lepas paper pergi lah umah linn abg dia kawen.blk dalam kul 7 macam tuh,blk basuh bju sume,pastu pg la sidai .time sidai tu tetiba je .lbeyh kurang mcm ni lah deeper conversation nya :

neighboor:dik, assalamualaikum ..

aku : ye , wassalam..

neighboor : akak k.lily ..

aku : ye sy amy .npe ye kak?

kak lily : cuti sem nanti balik tak?

aku : balik, tapi ade jugak yang wat intersession ...

kak lily : ohhh, sebenarnya macam ni, akak tgah cari org nak key in data, part time. akak buat phd,sekarang nie pulak akak tgah bz, ayah akak hospitalized pulak.

aku: ohhh,kawan2 saya memang tgah cr kje part time je,yela banyak mse nanti kan .. kepo je ak.lebeyh2 :P

kak lily : so dorang nak tak agak2?sbb kalu nak datang je umah akak ni,tekan loceng .akak ade je kat atas ,kalu ada keta tu ada lahh

aku: tapi mungkin dorang baru ade dlm 17hb mcm tuh, boleh ke?

kak lily: ohh.yeke ok nanti bgtaw dorang eh,kalu dorang nak dtg je umah akak
aku ; ok nanti sy bagi taw dorng :)

kak lily : bla bla bla bla bla.........

aku : bla bla bla bla.......
(dah yang bwh2 tu cte merepek2 je,yang main point nye bnda atas ni, so dah phm kan?kalu berminat pergi je umah kak lily nih ,ala dia jiran kita lah korang, uma sebelah mr pang .yang kete besar tu.hikhik sj nak menambah)

ha satu lagi mungkin dia nak dalam sorang dua mcm tuh, so apelagi pada yang nak mencari duit lebeyh ni dan akan buat intsesi nanti, silakan housmate ku sekalian .......... :)

okeyh tadi pg mcd makan mcd lagi.haihh bole kencing manis lah aku. korang nanti umo da besar tiba2 been hospitalized sbb kencing manis , katil kita sebelah2 pulak tu .... hahhahaha
ak tadi g refill air coke tuh ,ha dah bole kencing manis kuasa dua, elok2 masuk hospital 2 hr je,dah btmbah 4 hr.taw tak elok tapi ntahla.sedaplahh.tak tahannnnnnn

ok ok dah tade mse dah,nak tgok allkpop, nk ym nak fb,nak tido nak blk jb esok.heheh
babai

1 comment:

  1. hahaha
    kncg mns kuase due yerk...
    mcm knl jer ble ayt 2 dsbt
    haha
    apy holiday amy...

    ReplyDelete