CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, April 27, 2010

miss 'em muchoo

secara rasminya ini adalah post pertama dari miss A.hehe
baru nak mula sebab entahlah kekurangan idea mungkin untuk menulis apa apa walaupon sangat malas untuk membaca international business ini haha
secara tak sengaja majoriti penghuni rumah ini akan menjawab subjek yang sama hari jumaat ini jadi semoga berjaya ye kalian semua , doa ku mengiringi kalian semua . cehh macam saya tak ada exam je . ahahh

okey okey kembali pada tajuk di atas . sebenarnya saya sangat rindu rumah . rumah di johor ye . saya pasti peghuni rumah ini juga rindu rumah kamu kamu kan ? saya sedang sangat rindu kesayangan kesayangan saya di johor sana tu . tak sabar nak habis final exam ini untuk pulang ke kampung halaman dan berjalan jalan . bagi penghuni rumah yang mengambil intersesi takpe saya cuti untuk kalian semua ye heee

seperancangan nya saya , cuti nanti akan digunakan untuk bekerja separuh masa atau lebih tepat 'part-time' ahah. tapi perancangan saja . ada juga perancangan seperti mahu ke rumah dila di mersing dan kemudian pergi ke segamat lalu pergi berkelah di bekok . saya sangat rindu aktiviti berkelah dan bermandi manda di air terjun itu . takpa rakan rakan rumah ku sekalian ,perancangan kita untuk ke port dickson sem depan pastikan ianya berjaya ye . juga perancangan seperti menaiki pengangkutan awam untuk ke KL berjalan jalan mencari pengalaman akan kita laksanakan dengan jaya nya . INSHAALLAH


kelaku miss i yang sepertinya sangat tertekan mempelajari ekonomi dan mahu bercuti dan berjalan jalan tetapi mengalami masalah kewangan seperti penghuni rumah yang lain turut memberi tempias kepada saya yang mahu berjalan jalan merata rata tempat cuti ini . sehinggakan saya hilang perhatian kepada apa yang penting buat masa ini iaitu belajar dan belajar .


sudah cukup sampai di sini , belajar belajar dan belajar ye rakan rakan rumah ku .hentikan aktiviti seperti mukabuku, belog ,ym dan sebagainya ya untuk subjek international business kita hari jumaat ini .ye juga kepada miss i dan miss s untuk exam khamis ini semoga berjaya buat kalian !


*sungguh tidak sabar untuk bercuti ! wahhhhh

No comments:

Post a Comment