CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 26, 2010

mood mengenbleng.aku hanya bercanda : PART 1

kelelahan menjawap paper tadi, masih lagi panas. Bayang-bayang soalan masih lagi berlegar di depan mata. ahh, bukan tak boleh jawap; cuma lebih baik aku klasikifikasikan sebagai"pencemburuan masa".hahaha. Aku sendiri tak pasti dengan nahtijahnya.

arghhhh.igauan itu buang masa!
tak akan mati kalau tersasar langkah. kita mati bila berhenti melangkah.
***********

---cukuplah dengan post bajet bagus seperti itu--wink*---
hahahaha.

sekembalinya aku dari medan perang, aku ternampak kelibat cik S dan cik F disebalik gerigi pintu. Aksi normal, *aku kira mereka dah mandi (cik F dengan skirt putih menawan diselangi cik S yang masih berbaju kurung-sopan). Dua-dua statik memandang laptop. Kalau dikirakan, ada sense corporate women dalam diri mereka nih. Kalau pandang laptop tu, semua benda pon tak layan.Asyik. Aku kira, kalau boss bagi kerja berasaskan computer fundamentals, mesti cepat dapat promotion nih. Tapi, lagi bagus kalau dua2 dapat Mark Zuckerberg sebagai boss lah. Confirm kejap je facebook punye sales margin naik 50%. Aku predict la.



woitwoit..aku bagi compliment ye.

sedikit nota, untuk dijadikan panduan bersama:Semua ahli rumah..
next year, kalau kat office tak boleh bukak facebok, cuba try litefacebook.com ehh.harap proxy office tak block f/b lah. Paling koman jadi executive pon, dapatlah rm2000 sebulan kan...dah ade motif nak beli iphone,lagi senang nak on9 f/b.hahaha

hah, tak pon..kepada sesiapa yang sudah mempunyai kekasih hati tuh..bolehla mintak abang belikan iphone sempena anniversary. alah, kalau dah kedekut sangat,,buat hantaran jelah!

iphone ni sesuai lah untuk peminat setia f/b. bukan untuk aku. aku masih sayangkan motorola pink yang sedang gagah menyusuri sisa hayatnya. aku pilih: nikon D5000.

hint tersangat rapat, dslr milik adam. :)
lagi bagus kalau dapat adam terus..aku puasa 2 hari.hahaahhahaha

untuk cik E, aku suggest debut music video kara atau sigle journey- flight ticket to Seoul. Bukan taknak kasi return ticket, cuma aku predict die memang takkan balik malaysia lagi kalau dah sampai sana. hidup memang dah berlandaskan fahaman korea dah, aku tengok. haha.memnag klaka kalau bercerita pasal cik E nih.. Hahhh, tetiba aku teringat kat lagu yang pernah jadi message tone cik E iaitu "again and again" by 2pm..gileeeeee gerek seyyhh.lagu yang selalu buat aku terkezut bila nak bangun pagi.Tapi, aku memang harap aku kaya in future,, kalau aku ada peluang visit korea nnati--cik E lah orang pertama aku ajak!

hehehhehe..
annyeonghaseyo miss E.......hwanaeji maseyo :)


dahla..mengantuk. tadi ingat nak kenakan reramai.tapi penat ahhhhhh.

serious penat, weih. kapasiti otak untuk harini perlu dibekukan selama 3 jam. Bermula sekarang.

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


seniwati i, mengundur diri.

2 comments:

  1. oit!!adam is mine!!cik F ok..huhu..don't bother2..=p

    ReplyDelete
  2. tidak sangka kamu mampu untuk menulis post yang bajet bagus itu ye :O *kagum seketika

    ReplyDelete