CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 15, 2010

title gedik.

Hoh. santekk layout baru! kehkehkeh. Mula-mula nak cakap stylo..tapi, tarik balik sebab ejah ter-remind pasal haku, kila, jiji tepakse masuk balik belaja january nih. * sigh *
=P

ejah, tengkiu tolong make-over belog inih! nanti bile-bile ko datang s.alam dengan viva itam, aku melanje secret recipe okeng!
.......................................

Winduuuu lah. For sure lah kewinduan aku terserlah sket sebab dok rumah asek menjahanamkan  merepotkan minda jek! hahaha
korang lainlah.. mesti bizi dengan keje opis yang melambak/ saratkan beban kepaleotak tuh. tapi takpelah, experience yang dapat tu takkan same dengan kiteorang yang kat rumah. 
Paling gempak aku boleh propa pasal achievement kat rumah ni is: dah turun 1kg sebab terkesima dengan winner biggest loser asia: si Raj tuh! lagi satu, asal ade orang datang rumah je mesti nak komen pasal ketembaman aku yang semakin teserlah dari hari ke hari. haih lagi.

* sukahati aku lah nak gemok ke, tembam ke, leba ke, besa ke..........kan?.. aku takde boipren pong!
....hehe boleh ke aku cakap cam ni straight-to-the-face mereka?
owhhhhh sumpah heaven kalau boleh,! hahhahahahha

Aku wajin gi fotosut sebab cik adek ade bakat jadik photographer! hehehhe..nah aku attachkan 2 gamba:



 Gedik kan? aha. aku lagi ngertik !
......

Okeh, udah lepas kangen pada gue kan? ** Bisa aja di-Tatap 2 pictures ni buat perisik kangen yeh!
.....

kalau korang rajin: update-lah pasal keje, opis,department, bos, colleague yang ensem, budak-budak kecik kat rumah tu,
atau semua lunchtime/dinnertime/bedtime stories yang penah kita lakukan dulu.

gue kangen banget lorh, semua ituh!
 ..............
dah eh..,
OK, BABAI NAK TIDO !

2 comments:

  1. gedikk!!!!!naseb bek santek!haha..
    rindu-rinduan!

    ReplyDelete
  2. owh...rai aku ingat tuh!!!!Secret Recipe yer!!!!hahahahaha...cantek siot gambar!!!!gambar la cantik....sbb photographer pandai amik gmbr...bkn sbb model nyer yg terlebey gedik tuh!!!!hahahahahah....tahniah da trn 1 KG...trn la lagi.....kekekeke

    ReplyDelete