CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, December 28, 2010

world of GOO

entry ini mungkin cuma some of you yg paham kot...mungkin ijah..mungkin wati...yang lain...buat-buat paham jelah..hehehe...sebenarnye aku tengah buat kerja kat ofis ni...tapi tak sabar untuk membelagakkan diri sebab dah berjaya khatam "world of goo" oh!sebelum terlupa...kena cakap jugak yang aku tak guna hint taw..ye ijah...kekekekekee...walaupn berbulan-bulan berusaha keras,tp sebenarnye aku baru je meneruskan perjuangan minggu lepas..huhu...and also,aku dah berjaya mempengaruhi 2 orang yang kini sedang menuntut ilmu untuk khatam macam aku...;)

oklah,dah habis kerek ni.nk buat keje pulak..tatatititutu...

3 comments:

  1. haha
    kerek tol
    aku yg bgi korg pon xkhtam lgi
    hampeh tol

    ReplyDelete
  2. weyh!!!ape ni masuk name aku lak??!!
    x aci ar citer aku pakai hint!!!!
    mane de aku pakai hint....hehehehehe...sket2 ader ar....hahahaha

    ReplyDelete